Jakie koszty może ująć w PKPiR podatnik po likwidacji działalności?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 9 stycznia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Przedsiębiorca zlikwidował prowadzoną działalność gospodarczą w dniu 21.12.2018 r. Koszty w PKPiR ujmowane są metodą kasową (uproszczoną).
Czy podatnik ma prawo ująć w kosztach:
1) fakturę kosztową wystawioną po dacie likwidacji działalności gospodarczej, tj. w dniu 24.12.2018 r.;
2) składkę ZUS na fundusz pracy przedsiębiorcy za miesiąc grudzień 2018 zapłaconą w dniu 28.12.2018 r.?
Czy podatnik ma prawo ująć zapłaconą w grudniu 2018r. (po dacie likwidacji działalności) składkę ZUS emerytalno-rentową i zdrowotną przedsiębiorcy w rozliczeniu rocznym?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX