Jakie koszty może objąć dotacja udzielona podmiotowi prowadzącemu działalność leczniczą na podstawie umowy zawartej ze Skarbem Państwa?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 6 lutego 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Podmiot wykonujący działalność leczniczą zobowiązany został, na podstawie umowy zawartej ze Skarbem Państwa, do przeznaczenia dotacji na wykonanie zadań w ramach programu polityki zdrowotnej, tj. na zakup sprzętu medycznego. Z faktur zakupu przedmiotowego sprzętu, realizujących postanowienia ww. umowy, wynika, iż kwota do zapłaty obejmuje cenę sprzętu oraz koszt dostawy, instalacji, uruchomienia oraz szkolenia.
Czy uzyskana dotacja może objąć jedynie sprzęt medyczny czy również pozostałe koszty, tj. dostawy, instalacji i uruchomienia oraz szkolenia?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX