Jakie informacje zamieszczać na BIP-ie w przypadku budynków mieszkalnych do 70 m2?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Chojnicki Radosław
Odpowiedzi udzielono: 18 stycznia 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zgodnie z art. 30a ustawy z 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) – dalej pr. bud.: w przypadku zgłoszenia budowy, o której mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1-3 pr. bud., przebudowy, o której mowa w art. 29 ust. 3 pkt 1 lit. a pr. bud., oraz instalowania, o którym mowa w art. 29 ust. 3 pkt 3 lit. d pr. bud., z wyłączeniem obiektów budowlanych usytuowanych na terenach zamkniętych, ustalonych decyzją Ministra Obrony Narodowej, organ administracji architektoniczno-budowlanej zamieszcza, na okres nie krótszy niż 30 dni i nie dłuższy niż 60 dni, w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej obsługującego go urzędu w terminie 3 dni od dnia: 1) doręczenia zgłoszenia - informację o dokonaniu zgłoszenia, zawierającą imię i nazwisko albo nazwę inwestora oraz adres i opis projektowanego obiektu; 2) wniesienia sprzeciwu - informację o dacie jego wniesienia; 3) upływu terminu, o którym mowa w art. 30 ust. 5 pr. bud. - informację o braku wniesienia sprzeciwu.

Czy w stosunku do obiektów wymienionych w art. 29 ust. 1 pkt 1a pr. bud., jeśli zamieszczamy na BIP-ie tylko informacje o doręczeniu?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX