Jakie informacje powinny znaleźć się we wniosku o wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów zgodnie z art. 42 nowej ustawy o odpadach?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2017 r.
Autor odpowiedzi: Jerzy Janusz
Odpowiedzi udzielono: 31 stycznia 2013 r.

PYTANIE

Jakie informacje powinny znaleźć się we wniosku o wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów zgodnie z art. 42 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) – dalej u.o.

8) opis czynności podejmowanych w ramach monitorowania i kontroli działalności objętej zezwoleniem;

9) opis czynności, które zostaną podjęte w przypadku zakończenia działalności objętej zezwoleniem i związanej z tym ochrony terenu, na którym działalność ta była prowadzona;

10) informacje wymagane na podstawie odrębnych przepisów. (Czy w tym punkcie wystarczy, że przedsiębiorca napisze, że uzyskał np. decyzję o zmianie sposobu użytkowania lub inne).

Czy organ może na podstawie tego punktu wezwać do przedłożenia tego dokumentu?

Jakie należy wpisać "wymagania wynikające z przepisów odrębnych" przy wydawaniu zezwolenia na zbieranie odpadów wynikające z przepisu art. 43 ust. 1 pkt 7 u.o.?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX