Jakie działania należy podjąć przy wprowadzaniu ograniczenia dostępu do pomieszczeń poprzez zastosowanie kart chipowych?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 6 lipca 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Firma wprowadza karty dostępu do pomieszczeń (karta lub kod cyfrowy). W systemie (rejestratorze) zapisuje się, że dana karta zapisała się (została użyta) w danym momencie. Osobno prowadzona jest ewidencja komu, jaka karta została przyznana (już poza rejestratorem). Czasu zapisów według firmy montującej nie da się ustawić na np. trzy miesiące, a do czasu zapełnienia zapisów, po czym następuje nadpisywanie, co według obliczeń z ruchu kart będzie trwało około 2 lat.
Jakie działania należałoby podjąć, żeby wdrożyć ww. rozwiązanie zgodnie z RODO?
Karty i zapisy są stosowane jedynie w celu zapewnienia bezpieczeństwa dostępu do pomieszczeń.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX