Jakie działania może podjąć zamawiający wobec złożonej oferty, której nie jest w stanie otworzyć?
PYTANIE
W postępowaniu prowadzonym w "procedurze unijnej" wpłynęła oferta, której zamawiający nie był w stanie odczytać, z przyczyn nieleżących po jego stronie (plik, który został przesłany za pośrednictwem ePUAP nie był poprawnie sporządzony przez wykonawcę). W konsekwencji zamawiający uznał, że oferta nie została złożona. W tymże postępowaniu wpłynęła jeszcze jedna oferta, która została złożona poprawnie.
Czy w przypadku wyboru tej oferty jako najkorzystniejszej wymagane jest zachowanie 10 dniowego terminu od dnia przekazania tej informacji wykonawcy, który złożył tę ofertę do zawarcia umowy, czy też należy przyjąć, że skoro de facto złożono jedną ofertę, to zamawiający jest uprawniony do zastosowania art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a p.z.p.?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX