Jakie dane księgowe należy wykazać by otrzymać 25% umorzenie subwencji z Polskiego Funduszu Rozwoju?
PYTANIE
Przedsiębiorstwo otrzymało subwencję w ramach tarczy antykryzysowej od Polskiego Funduszu Rozwoju. W regulaminie subwencji znajduję się zapis o możliwości umorzenia części subwencji: w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę przez okres 12 miesięcy od dnia przyznania subwencji: w wysokości dodatkowo do 25% kwoty subwencji pomniejszonej o wykazaną przez Beneficjenta Programu skumulowaną stratę gotówkową na sprzedaży w okresie 12 miesięcy licząc od pierwszego miesiąca, w którym przedsiębiorca odnotował stratę po 1 lutego 2020 r. lub od miesiąca, w którym udzielona została subwencja, rozumianej w zależności od formy działalności jako: dla przedsiębiorców prowadzących pełną rachunkowość gotówkową strata na sprzedaży to odzwierciedlona w rachunku wyników strata na sprzedaży netto z wyłączeniem w szczególności kosztów amortyzacji, rezerw i odpisów lub wyniku z przeszacowania lub sprzedaży aktywów.
Jak interpretować powyższy zapis, jakie dane księgowe należy wykazać by otrzymać 25% umorzenie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX