Jakich formalności należy dopełnić, by informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi osobowymi mogła zostać opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej starostwa?
PYTANIE
Rada powiatu utworzyła nową placówkę. Zatrudniony został dyrektor. Teraz zachodzi konieczność zatrudnienia głównego księgowego. Jest to nowa placówka, która bardzo krótko funkcjonuje i nie ma jeszcze własnego Biuletynu Informacji Publicznej, w którym mogłoby zostać opublikowane ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy w tej placówce. Zgodnie z przepisami w Biuletynie Informacji Publicznej muszą zostać ogłoszone także wyniki naboru (informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata oraz miejsce zamieszkania tj. miejscowość).
Jakich formalności należy dopełnić, by informacja o wynikach naboru wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi osobowymi mogła zostać opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej starostwa?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX