Jakich formalności należy dopełnić, by informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi osobowymi mogła zostać opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej starostwa?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 28 października 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Rada powiatu utworzyła nową placówkę. Zatrudniony został dyrektor. Teraz zachodzi konieczność zatrudnienia głównego księgowego. Jest to nowa placówka, która bardzo krótko funkcjonuje i nie ma jeszcze własnego Biuletynu Informacji Publicznej, w którym mogłoby zostać opublikowane ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy w tej placówce. Zgodnie z przepisami w Biuletynie Informacji Publicznej muszą zostać ogłoszone także wyniki naboru (informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata oraz miejsce zamieszkania tj. miejscowość).

Jakich formalności należy dopełnić, by informacja o wynikach naboru wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi osobowymi mogła zostać opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej starostwa?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX