Jaki organ nadaje regulamin, gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych?
PYTANIE
Burmistrz zamierza dokonać zmian personalnych w składzie gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych oraz nadać komisji nowy regulamin.
Czy to burmistrz nadaje zarządzeniem, komisji nowy regulamin?
Czy może komisja sama zatwierdza podjętą przez siebie uchwałą ten regulamin i zawarte w nim treści i podpisuje go przewodniczący komisji?
Czy przewodniczący komisji (nie jest pracownikiem gminy ani jednostki organizacyjnej) może udzielić pełnomocnictwa lub upoważnienia sekretarzowi komisji (pracownik gminy) do występowania w swoim imieniu przed: władzami państwowymi, urzędami, organami administracji publicznej, sądami, policją, prokuraturą, podmiotami gospodarczymi, osobami fizycznymi, a także do składania oświadczeń oraz wniosków procesowych w kontaktach z wymienionymi podmiotami w zakresie i na zasadach określonych w przepisach prawa dot. działalności i funkcjonowania gminnej komisji ds. rozwiązywania problemów alkoholowych w celu ułatwienia pracy tej komisji?
Pełnomocnictwo lub upoważnienie będzie mógł przewodniczący odwołać w każdym czasie bez podania przyczyny. Zapis o upoważnieniu czy pełnomocnictwie dla sekretarza komisji lub odwołaniu upoważnienia/pełnomocnictwa zawarty byłby w regulaminie pracy komisji.
Czy powinno być wydane upoważnienie, czy pełnomocnictwo dla sekretarza komisji do wyżej wymienionych czynności?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX