Jaki kod opadu należy nadać odpadom biurowym powstającym w wyniku bieżącej pracy urzędu?
PYTANIE
Jaki kod odpadu będzie właściwy dla odpadów powstałych w urzędzie w przypadku:
butelek PET po płynach do mycia naczyń, środkach czystości zakupionych przez urząd używanych przez pracowników do mycia naczyń w pomieszczeniu socjalnym,
papieru z niszczarki (niszczenie dokumentów wytworzonych przez urząd),
odpadów papierowych, np. zużytych kartek z notatkami, wydruków bez danych osobowych itp.,
folii bąbelkowej z poczty przychodzącej i produktów zakupywanych przez urząd,
zniszczonych kieszeni krystalicznych (tzw. plastikowych przeźroczystych koszulek na dokumenty wpinane do segregatora) powstałych w wyniku działalności urzędu,
zniszczonych plastikowych ofertówek, teczek powstałych w wyniku działalności urzędu,
zniszczonych plastikowych linijek, piórników biurkowych (pojemniki na długopisy/ołówki), innego drobnego sprzętu biurowego/papierniczego zakupionego przez urząd,
jednorazowych toreb z tworzyw (tzw. reklamówki) z artykułów zakupionych przez urząd,
jednorazowych toreb z tworzyw sztucznych (tzw. reklamówki) przyniesionych przez pracowników?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX