Jaki kod opadu należy nadać odpadom biurowym powstającym w wyniku bieżącej pracy urzędu?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 5 września 2019 r.
Autor odpowiedzi: Jerzy Janusz
Odpowiedzi udzielono: 27 stycznia 2015 r.

PYTANIE

Jaki kod odpadu będzie właściwy dla odpadów powstałych w urzędzie w przypadku:

1.

butelek PET po płynach do mycia naczyń, środkach czystości zakupionych przez urząd używanych przez pracowników do mycia naczyń w pomieszczeniu socjalnym,

2.

papieru z niszczarki (niszczenie dokumentów wytworzonych przez urząd),

3.

odpadów papierowych, np. zużytych kartek z notatkami, wydruków bez danych osobowych itp.,

4.

folii bąbelkowej z poczty przychodzącej i produktów zakupywanych przez urząd,

5.

zniszczonych kieszeni krystalicznych (tzw. plastikowych przeźroczystych koszulek na dokumenty wpinane do segregatora) powstałych w wyniku działalności urzędu,

6.

zniszczonych plastikowych ofertówek, teczek powstałych w wyniku działalności urzędu,

7.

zniszczonych plastikowych linijek, piórników biurkowych (pojemniki na długopisy/ołówki), innego drobnego sprzętu biurowego/papierniczego zakupionego przez urząd,

8.

jednorazowych toreb z tworzyw (tzw. reklamówki) z artykułów zakupionych przez urząd,

9.

jednorazowych toreb z tworzyw sztucznych (tzw. reklamówki) przyniesionych przez pracowników?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX