Jaki jest termin wypłaty nagrody jubileuszowej pracownika administracji?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kosiarz Agnieszka
Odpowiedzi udzielono: 6 lutego 2009 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Kiedy i za ile lat należy wypłacić pracownikowi administracji (inspektorowi bhp) zatrudnionemu w wymiarze 0,16 etatu nagrodę jubileuszową (pracownik podlega pod rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego?

Od dnia 1 września 2003 r. nadal jest zatrudniony jako inspektor bhp w wymiarze 0,16 etatu. Pracownik w dniu przyjęcia udokumentował na podstawie świadectwa pracy staż pracy w pełnym wymiarze czasu pracy w okresie od 12 października 1973 r. do 31 marca 1995 r. co daje 21 lat 5 m-cy 20 dni. Obecnie w naszej placówce pracuje już 5 lat 1 m-c 20 dni. Pracownik dostarczył też zaświadczenie, że jest zatrudniony na stanowisku inspektora ds. bhp od dnia 1 kwietnia 1995 r. na czas nieokreślony (nie podano w jakim wymiarze czasu pracy). Nadmieniam, że pracownik nie miał wypłacanej jeszcze nagrody jubileuszowej w naszej placówce.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX