Jaka jest podstawa rozliczania wydatków poniesionych na funkcjonowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 28 grudnia 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W urzędzie miejskim funkcjonuje wydział gospodarowania odpadami komunalnymi, na podstawie jakich dokumentów należy rozliczać z ogólnych kosztów urzędu koszty dotyczące systemu gospodarowania odpadami komunalnymi?
Przykładowo chodzi o koszty: prowizji za obsługę bankową tzn. za przelewy i wypłaty gotówkowe z tytułu zwrotów nadpłat za odpady komunalne, roznoszenia poczty przez gońców zatrudnionych w urzędzie, wynagrodzenia kasjerek przyjmujących m.in. wpłaty gotówkowe za odpady komunalne, rozmów telefonicznych, koszty wody, prądu, ogrzewania itp.
Czy burmistrz powinien w tym zakresie wydać zarządzenie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX