Jaka jest podstawa prawna zobowiązująca gminę do przeprowadzania inwentaryzacji budynków dla mieszkańców i wpisywania jej na formularzu do systemu teleinformatycznego ZONE?
PYTANIE
Jaka jest podstawa prawna zobowiązująca gminę do przeprowadzania inwentaryzacji budynków dla mieszkańców i wpisywania jej na formularzu do systemu teleinformatycznego ZONE?
Na przeprowadzanie kontroli zgodnie z art. 379 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska w zakresie: a) źródła spalania paliw o nominalnej mocy cieplnej mniejszej niż 1 MW, niewymagającego pozwolenia, o którym mowa w art. 181 ust. 1 pkt 1 i 2 tej ustawy, albo zgłoszenia, o którym mowa w art. 152 ust. 1 tej ustawy, b) spełnienia wymagań określonych w uchwale, o której mowa w art. 96 ust. 1 tej ustawy, 2) art. 9u ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie: a) gospodarowania odpadami komunalnymi, b) pozbywania się nieczystości ciekłych - sporządza protokół, o którym mowa w art. 380 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego ewidencję są określone jasne podstawy prawne. Natomiast protokołu z przeprowadzonej kontroli w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi lub pozbywania się nieczystości ciekłych nie można wprowadzić do systemu ZONE bez uprzedniego przeprowadzenia inwentaryzacji budynku, na którą Prezydent nie ma podstawy prawnej.
Zatem jaki akt prawny obliguje Prezydenta Miasta do przeprowadzenia inwentaryzacji budynku?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX