Jak zaszeregować do wypłacenia wynagrodzenia pracowniczkę administracyjno-biurową w placówce?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Lesińska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 6 lutego 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W obowiązującym w placówce regulaminie wynagradzania, który do tej pory funkcjonował, nie mam w kategorii zaszeregowania, stanowiska osoby, która u mnie pracuje na stanowisku: pracownik administracyjno-biurowy. W rozporządzeniu takie stanowisko nie istnieje. 1.Jak wobec tego powinnam zaszeregować moją pracowniczkę? Dodam, że pracuje w sekretariacie przedszkola. 2. Jak w chwili obecnej wprowadzić odpowiednie stanowisko do regulaminu, biorąc pod uwagę, że pani pracuje od 4 lat a ja, jako nowy dyrektor właśnie zauważyłam nieścisłość w regulaminie.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX