Jak zakwalifikować zakup przez spółkę regałów, które są następnie wydawane punktom detalicznym w celu eksponowania produktów?

Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne
Autor odpowiedzi: Brzeziński Artur
Odpowiedzi udzielono: 21 lutego 2006 r.

PYTANIE

Spółka kupiła regały do eksponowania swoich produktów w punktach detalicznych. Będą wydawane na podstawie umów zawartych pomiędzy spółką a punktem detalicznym. Koszt jednego nie przekracza 300 zł.

Czy możemy zakup regałów zaliczyć bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodu w momencie otrzymania za nie faktury? Czy będzie to w całości koszt podatkowy, czy też należy traktować to jako reklama limitowana? Jeśli nie to czy należy je przyjąć do ewidencji jako wyposażenie i amortyzować?

Czas użytkowania regału jest trudny do przewidzenia.

ODPOWIEDŹ

Full content available after logging in to LEX

Log in to LEX | Don't use LEX programs yet? Order test access