Jak zakwalifikować koszty usługi promocyjno-reklamowej w czasie akcji charytatywnej w Polskim Radiu?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 14 grudnia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jak zakwalifikować koszty usługi promocyjno-reklamowej w czasie akcji charytatywnej w Polskim Radiu, która będzie przebiegać w okresie od 27 listopada 2017 r. do 28 lutego 2018 r. Należność musimy wpłacić na podstawie umowy 14 dni od podpisania, czyli w grudniu 2017 r. Faktura powinna być wystawiona w 2017 r. czy 2018 r. - uważamy, że po wykonaniu usługi, czyli w 2018 r. W 2017 r. chcemy założyć rezerwę i w 2017 r. uwolnić 1/3 kosztów, a potem w styczniu i lutym proporcjonalnie.
Czy mamy rację?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX