Jak zaksięgować zakup kontenerów i jak rozliczyć ich sprzedaż w momencie wysyłki?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 19 sierpnia 2013 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka otrzymała zamówienie na modernizację maszyny. Maszyna została dostarczona do siedziby spółki przez klienta w częściach w kilkunastu kontenerach. Za kontenery spółka została obciążona przez klienta. Po wykonaniu modernizacji maszyny przez spółkę, zostanie ona wysłana do klienta łącznie z elementami wyprodukowanymi dodatkowo przez spółkę. Do wysyłki zostaną wykorzystane kontenery, za które tym razem spółka obciąży klienta. Nie ma jednak pewności, że uda się wykorzystać wszystkie kontenery.
Jak w takiej sytuacji zaksięgować zakup kontenerów i jak rozliczyć ich sprzedaż w momencie wysyłki?
Co zrobić z ewentualną różnicą?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX