Jak zaksięgować wykonanie zatoczki parkingowej, której koszt spółdzielnia mieszkaniowa pokryje wspólnie z urzędem miasta?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Pośpieszyńska Helena
Odpowiedzi udzielono: 7 września 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółdzielnia mieszkaniowa ma zamiar wykonać wspólnie z urzędem miasta zatoczkę parkingową przed budynkiem spółdzielni, ale na gruncie należącym do urzędu. Z zatoczki będą korzystać głownie mieszkańcy spółdzielni, ale i inni użytkownicy też. Spółdzielnia ma sfinansować projekt i materiały, natomiast urząd pokryje koszty wykonania zatoczki.

Jak zaksięgować w księgach spółdzielni poniesione przez spółdzielnię koszty i czy będą one dla spółdzielni kosztem uzyskania przychodu?

Jaki dokument jest potrzebny do wykonania takiego wspólnego przedsięwzięcia.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX