Jak zaksięgować wykonanie zatoczki parkingowej, której koszt spółdzielnia mieszkaniowa pokryje wspólnie z urzędem miasta?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 7 września 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółdzielnia mieszkaniowa ma zamiar wykonać wspólnie z urzędem miasta zatoczkę parkingową przed budynkiem spółdzielni, ale na gruncie należącym do urzędu. Z zatoczki będą korzystać głownie mieszkańcy spółdzielni, ale i inni użytkownicy też. Spółdzielnia ma sfinansować projekt i materiały, natomiast urząd pokryje koszty wykonania zatoczki.
Jak zaksięgować w księgach spółdzielni poniesione przez spółdzielnię koszty i czy będą one dla spółdzielni kosztem uzyskania przychodu?
Jaki dokument jest potrzebny do wykonania takiego wspólnego przedsięwzięcia.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX