Jak zaksięgować wydatki związane z modernizacją placu manewrowego?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 6 marca 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jesteśmy jednostką budżetową. W tym roku otrzymaliśmy dotację ze środków firm ubezpieczeniowych w wysokości 30.000 zł. na konto depozytowe z przeznaczeniem na modernizację placu manewrowego (w związku z koniecznością wymiany zniszczonej nawierzchni - koszt zakupu materiałów 20.000 zł, usługa dotyczącą odwodnienia liniowego na placu manewrowym przed wjazdami do garażu - koszt dostawy odwodnienia liniowego 10.000 zł) Wysokość przyznanej dotacji pokryje koszt tylko częściowego wykonania remontu placu. Pozostałe prace w ramach posiadanych środków zostaną wykonane w latach następnych ze środków budżetowych lub pozabudżetowych.
Jak zaksięgować wydatki związane z modernizacją placu manewrowego?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX