Jak zaksięgować wydatki związane z modernizacją placu manewrowego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Skrzypska Dorota
Odpowiedzi udzielono: 6 marca 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jesteśmy jednostką budżetową. W tym roku otrzymaliśmy dotację ze środków firm ubezpieczeniowych w wysokości 30.000 zł. na konto depozytowe z przeznaczeniem na modernizację placu manewrowego (w związku z koniecznością wymiany zniszczonej nawierzchni - koszt zakupu materiałów 20.000 zł, usługa dotyczącą odwodnienia liniowego na placu manewrowym przed wjazdami do garażu - koszt dostawy odwodnienia liniowego 10.000 zł) Wysokość przyznanej dotacji pokryje koszt tylko częściowego wykonania remontu placu. Pozostałe prace w ramach posiadanych środków zostaną wykonane w latach następnych ze środków budżetowych lub pozabudżetowych.

Jak zaksięgować wydatki związane z modernizacją placu manewrowego?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX