Jak zaksięgować wkład własny do otrzymanego dofinansowania na szkolenia pracowników?
PYTANIE
Jesteśmy przedsiębiorstwem produkcyjnym prowadzącym księgi rachunkowe. W styczniu 2010 r. wysłaliśmy pięciu naszych pracowników na szkolenie przygotowane przez zewnętrzną firmę szkoleniową, które zostało dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Podpisana przez nas umowa szkoleniowa zawiera następujące ustalenia finansowe:
Cena szkolenia dla jednej osoby wynosi 3080,00 zł brutto.
Łącznie cena szkolenia dla wszystkich osób wynosi 15.400,00 zł.
Łącznie wkład prywatny dotyczący udziału w szkoleniu wynosi 4620,00 zł brutto, z czego:
część wnoszona w pieniądzu wynosi 3020,00 zł - została wpłacona na rzecz organizatora szkolenia,
część wnoszona w formie wydatków na wynagrodzenie uczestników szkolenia wraz ze składkami ZUS wynosi 1600,00 zł
Łącznie wysokość pomocy publicznej dotyczącej udziału w szkoleniu wszystkich osób wynosi 10.780,00 zł brutto.
Na wpłaconą kwotę 3.020,00 zł otrzymaliśmy fakturę za udział pracowników w szkoleniu.
Jak zaksięgować powyższe operacje?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX