Jak zaksięgować wkład własny do otrzymanego dofinansowania na szkolenia pracowników?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Tomczyk Edward
Odpowiedzi udzielono: 19 lutego 2010 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jesteśmy przedsiębiorstwem produkcyjnym prowadzącym księgi rachunkowe. W styczniu 2010 r. wysłaliśmy pięciu naszych pracowników na szkolenie przygotowane przez zewnętrzną firmę szkoleniową, które zostało dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Podpisana przez nas umowa szkoleniowa zawiera następujące ustalenia finansowe:

1)

Cena szkolenia dla jednej osoby wynosi 3080,00 zł brutto.

-

Łącznie cena szkolenia dla wszystkich osób wynosi 15.400,00 zł.

2)

Łącznie wkład prywatny dotyczący udziału w szkoleniu wynosi 4620,00 zł brutto, z czego:

-

część wnoszona w pieniądzu wynosi 3020,00 zł - została wpłacona na rzecz organizatora szkolenia,

-

część wnoszona w formie wydatków na wynagrodzenie uczestników szkolenia wraz ze składkami ZUS wynosi 1600,00 zł

3)

Łącznie wysokość pomocy publicznej dotyczącej udziału w szkoleniu wszystkich osób wynosi 10.780,00 zł brutto.

Na wpłaconą kwotę 3.020,00 zł otrzymaliśmy fakturę za udział pracowników w szkoleniu.

Jak zaksięgować powyższe operacje?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX