Jak zaksięgować odzysk odpadów przy realizacji zlecenia remontowego oraz ich wykorzystanie przy innych robotach budowlanych?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 24 maja 2013 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jesteśmy spółką prowadzącą działalność w zakresie robót budowlanych. Podpisaliśmy umowę na remont nawierzchni ulic i chodników. W umowie jest zapis, że zleceniobiorca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Wynajęliśmy kruszarkę z operatorem w celu odzysku odpadu (asfalt) w celu wykorzystania pod inne inwestycje.
Jak zaksięgować zaistniałą sytuację?
Jak zaksięgować wykorzystanie odpadu przy innych robotach budowlanych?
Spółka nie prowadzi magazynu.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX