Jak zaksięgować odzysk odpadów przy realizacji zlecenia remontowego oraz ich wykorzystanie przy innych robotach budowlanych?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Mikulska Dorota
Odpowiedzi udzielono: 24 maja 2013 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jesteśmy spółką prowadzącą działalność w zakresie robót budowlanych. Podpisaliśmy umowę na remont nawierzchni ulic i chodników. W umowie jest zapis, że zleceniobiorca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Wynajęliśmy kruszarkę z operatorem w celu odzysku odpadu (asfalt) w celu wykorzystania pod inne inwestycje.

Jak zaksięgować zaistniałą sytuację?

Jak zaksięgować wykorzystanie odpadu przy innych robotach budowlanych?

Spółka nie prowadzi magazynu.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX