Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny do: 31 marca 2013 r.
Autor odpowiedzi: Leszczyńska-Trochonowicz Dagmara
Odpowiedzi udzielono: 18 kwietnia 2011 r.

PYTANIE

Jesteśmy firmą handlową. Towar, który mamy sprzedawać jako jedyny dystrybutor w Polsce, pochodzi z Norwegii. W imieniu naszego dostawcy zamawiamy w drukarni ulotki informacyjne. Ulotki będą w języku polskim, nasza firma będzie na nich wymieniona jako dystrybutor towaru i ulotki będą w całości rozpowszechniane na terenie Polski (nie będą eksportowane do Norwegii). Wykonywała je będzie drukarnia polska na nasze zlecenie i faktura VAT będzie wystawiona na naszą firmę. Kontrahent z Norwegii zgodził się pokryć całość kosztów związanych z drukiem ulotek.

Jak powinna przebiegać rozliczenie w księgach firmy? Jak powinno wyglądać rozliczenie z kontrahentem zagranicznym w związku z zakupem ulotek?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację