Jak zaksięgować koszty zastępczego naprawienia złego wykonania inwestycji?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Spychalski Bartosz
Odpowiedzi udzielono: 2 grudnia 2015 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W inwestycji dot. termomodernizacji zakończonej w 2013 r. instalacja solarna, jak się później okazało zawierała wady, które uniemożliwiły jej prawidłowe działanie. Firma wykonująca inwestycję - po długiej korespondencji i wielu spotkaniach nie chciała usunąć wad. Szpital podpisał umowę z firmą zastępczą, która wykona zadanie usunięcia wad.

Jak zaksięgować fakturę - czy jako remont zakończonej inwestycji (co znacznie wpłynie na wynik finansowy szpitala) czy jako modernizację - czyli nową inwestycję?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX