Jak zaksięgować koszty czynszu i podatku od nieruchomości za grunt oraz koszty energii elektrycznej?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 16 grudnia 2009 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka z o.o. będzie budować halę produkcyjną na dzierżawionym terenie. Co miesiąc dzierżawca wystawia faktury za czynsz (m2 x stawka za 1m2) i podatek od nieruchomości za ten teren. Rozpoczęliśmy budowę hali, dzierżawca obciążył nas za zużytą energię elektryczną.
Czy koszty czynszu i podatku od nieruchomości za grunt oraz energię elektryczną księgować na konto 091 Obce środki trwałe?
Czy czynsz i podatek od nieruchomości za ten teren księgować w koszty pośrednie danego miesiąca, a energię elektryczną na konto 091 Obce środki trwałe?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX