Jak zaksięgować dotację otrzymywaną w częściach na organizowanie szkoleń i zakup sprzętu?
PYTANIE
Jesteśmy fundacją Z fundacji szwedzkiej dostaliśmy pieniądze w ramach projektu (dotacji) na organizowanie szkoleń i zakup sprzętu. Dotacje dostajemy częściami przez okres dwóch lat z każdej części musimy się rozliczyć by uzyskać następną.
Jak zaksięgować wpłatę dotacji na rachunek bankowy?
Czy jeśli podpisanie umowy księgujemy: zobowiązania Wn 840 Rozliczenie międzyokresowe przychodów Ma postępujemy prawidłowy czy każdą transze księgować osobno?
Czy zakup sprzętu o dużej wartości możemy księgować bezpośrednio w koszty projektu czy poprzez amortyzację i sukcesywnie odpisywać z konta 840 Rozliczenie międzyokresowe przychodów?
Pragnę nadmienić iż na ww. dotację mamy wydzielone konta.
Sprzęt następnie użyczamy innej firmie celem wykonania zlecenia.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX