Jak wykazać fakturę za usługę naprawy gwarancyjnej urządzenia w ramach importu usług?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kamiński Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 6 kwietnia 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Dokonaliśmy sprzedaży urządzenia do klienta hiszpańskiego. Uszkodzeniu uległ jeden element więc w ramach gwarancji dokonaliśmy naprawy uszkodzonego elementu we Włoszech. Transakcja wyglądała następująco: zleciliśmy transport uszkodzonego elementu z Hiszpanii do Włoch, firma włoska dokonała naprawy, po czym zleciliśmy transport powrotny do Hiszpanii. Fakturę za naprawę otrzymaliśmy od włoskiej firmy która wykazała naszą firmę z NIP-em PL jako płatnika oraz firmę hiszpańską z NIP-em UE ES jako miejsce dostawy.

Jak wykazać otrzymaną fakturę w deklaracji VAT?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX