Jak weryfikować klientów zgodnie z RODO?
PYTANIE
Jak postępować w przypadku kontaktu z klientami w dziale sprzedaży, kasie albo ogólnie z klientami w spółce a mianowicie sposób zachowania się w przypadku jak klient prosi o np. wydruk swojej faktury, zapłatę w kasie a tym samym wydruk o stanie zobowiązań - jak się powinien zachować pracownik i jak powinien weryfikować tą osobę (np. po dowodzie)?
Sytuacja dotyczy spółki wodociągowej. Sytuacja przykładowa: klient przychodzi do działu sprzedaży, chce sprawdzić zadłużenie lub dokonać zmian w umowie na jakieś posesji. Do tej pory pracownicy nie weryfikują czy dane dotyczą tej osoby. Tak samo w kasie, klient chce zapłacić za wodę, kasjer na podstawie danych ustnych drukuje fakturę lub druk z zadłużeniem a osoba płaci i też nie weryfikuje tej osoby.
Jak weryfikować Klientów zgodnie z RODO?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX