Jak w praktyce powinien wyglądać rejestr kategorii czynności przetwarzania w sytuacji, gdy podmiotów przetwarzających jest bardzo dużo np. firma świadczy usługi helpdesk dla użytkowników oprogramowania i w ramach zgłoszeń naprawy może przetwarzać dane klientów?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 8 kwietnia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jak w praktyce powinien wyglądać rejestr kategorii czynności przetwarzania w sytuacji, gdy podmiotów przetwarzających jest bardzo dużo np. firma świadczy usługi helpdesk dla użytkowników oprogramowania i w ramach zgłoszeń naprawy może przetwarzać dane klientów?
Co w takiej sytuacji należy wpisać w kolumnie "Nazwa i dane administratora"? Czy wystarczające będzie wskazanie opisowo "klienci korzystający z usług helpdesk"? Na potrzeby kontroli można wykazać listę zgłoszeń, z których wynika, kto jest administratorem.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX