Jak uzupełnić informację o warunkach zatrudnienia w zakresie zasad przemieszczania się?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Sikorska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 26 czerwca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zgodnie z nowymi przepisami, które weszły w życie 26.04.2023 r. w informacji o warunkach zatrudnienia należy zawrzeć zasady przemieszczania się. Nasza firma zlokalizowana jest w dwóch miejscach w odległości około 220 m. Zazwyczaj przemieszczamy się rowerami firmowymi, bądź prywatnymi samochodami, bo nie wszyscy mają dostęp do służbowych aut. Przemieszczanie się co do zasady jest sporadyczne, ale na niektórych stanowiskach, zwłaszcza kierowniczych przemieszczanie występuje nawet kilka razy dziennie.

Co powinna zawierać dokładnie taka informacja?

Czy zasady przemieszczania się powinny zostać ujęte w regulaminie pracy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX