Jak ustalić wartość nagrody przekazanej w ramach sprzedaży premiowej?
PYTANIE
Podmiot planuje organizację sprzedaży premiowej, w której nagrodą będzie bonus pieniężny o wartości np. 1000 zł do wykorzystania na zakład wzajemny jednego z bukmacherów w zakresie zawodów sportowych, ale z koniecznością dwukrotnego obrotu, czyli dwukrotnego obstawienia zakładu wzajemnego.
Czy nagrodą w sprzedaży premiowej jest kwota 1000 zł (kwota bonusu, która jednak musi być dwukrotnie obrócona i klient może jej nigdy nie otrzymać), czy nagrodą jest kwota faktycznie wypłacona przez bukmachera po dwukrotnym obrocie, która może być niższa/brak kwoty w przypadku przegranej lub znacznie wyższa w przypadku wygranej?
Czy przychód powstaje w chwili wypłacenia bonusu, czy w chwili faktycznie wypłaconej kwoty po dwukrotnym obrocie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX