Jak ustalić czy pracownikowi socjalnemu ma prawo do dodatkowych dni urlopowych?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 28 maja 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W nawiązaniu do nowelizacji ustawy o pomocy społecznej, jeśli pracownik socjalny o wykształceniu specjalistycznym, posiadający 3 lata nieprzerywalnego stażu pracy oraz zapis w "Zakresie czynności, uprawnień i odpowiedzialności": 1) rozpoznawanie i ustalanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej; 2) realizacja zadań zleconych, własnych i obowiązkowych gminy w oparciu o ustawę o pomocy społecznej; 3) udzielanie klientom, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych - skuteczne posługiwanie się przepisami prawa; 4) poradnictwo i pomoc w załatwianiu spraw urzędowych we właściwych instytucjach osobom potrzebującym, ale nie pracuje w terenie i nie sporządza wywiadów środowiskowych ma prawo do dodatkowych 10 dni urlopowych? Jeśli tak, czy praca taka musi być udokumentowana? Jeśli tak, w jaki sposób?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX