Jak udzielić zamówienia na usługi promocji konkretnych wydarzeń dot. promocji jednego projektu, organizowanych przez różne podmioty mające wyłączne prawo do sprzedaży usług promocyjnych na konkretne wydarzenie?
PYTANIE
Kwestia dotyczy zakupu w ciągu roku kilkunastu usług promocyjnych celem promocji konkretnego projektu w ramach konkretnych, różnych wydarzeń wpisujących się tematycznie w projekt, organizowanych przez różne podmioty, które jako jedyne mają prawo do sprzedaży usług promocyjnych na konkretne wydarzenie, w ramach którego mają być realizowane usługi promocji.
Czy ze względu na indywidualny charakter poszczególnych wydarzeń oraz ich wartość nieprzekraczającą każdorazowo kwoty 30.000 euro dopuszczalnym jest traktowanie poszczególnych zakupów oddzielnie i stosowanie do nich art. 4 pkt 8 p.z.p.?
Czy można przyjąć, że indywidualny charakter zamówienia oraz czas realizacji świadczy o tym, że jest to zamówienie nieporównywalne i nie łączy się z innymi zamówieniami, a tym samym wartość zamówienia należy określać do poszczególnych wydarzeń?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX