Jak skutecznie odwołać pełnomocnictwo do wysyłania deklaracji drogą elektroniczną?
PYTANIE
Jak skutecznie odwołać pełnomocnictwo do wysyłania deklaracji drogą elektroniczną?
Prowadzę biuro rachunkowe, mam podpisane przez klientów UPL-1 do wysyłki deklaracji elektronicznie. Mam taki przypadek - klient nie kontaktuje się z nami, nie reaguje na listy i telefony, naruszył zapisy umowy współpracy, dlatego chciałabym z nim rozwiązać umowę i wycofać pełnomocnictwo. Z uwagi na to, że nie ma kontaktu z klientem złożyłam do urzędu skarbowego informację pisemną, że umowa z klientem uległa rozwiązaniu i wycofuję pełnomocnictwo do wysyłania deklaracji. Urząd przyjął to pismo, ale dzwoni że forma pisemna nie ma mocy prawnej.
Jak w takim razie skutecznie wycofać pełnomocnictwo, aby nie narazić się na karę za nie wysyłanie deklaracji?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX