Jak rozumieć lata pracy określone w tabelach zaszeregowań dla pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Culepa Michał
Odpowiedzi udzielono: 26 września 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jak należy rozumieć kwalifikacje, które musi spełnić kandydat na Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące lat pracy w rozporządzeniu Rady Ministrów z 2.02.2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek?

Z rozporządzenia wynika, że kandydat musi mieć 5 lat pracy.

Co należy rozumieć przez lata pracy - czy prowadzenie własnej działalności jak biuro projektowe należy wliczyć do tych 5 lat pracy, czy tylko trzeba zliczyć same umowy o pracę?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX