Jak rozliczyć przychód i koszty w sytuacji kiedy firma odmawia przyjęcia faktury?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Niedźwiedzka Małgorzata
Odpowiedzi udzielono: 27 stycznia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W dniu 29 grudnia 2016 r. spółka z o.o. wystawiła fakturę sprzedaży w złotówkach FS/FA/DE/1/2016 (data dostawy 29 grudnia 2016 r.). W styczniu (17 stycznia 2017 r.) otrzymano informację, że firma odmawia przyjęcia faktury, niestety dokumentu nie zwróciła. W dniu 17 stycznia 2017 r. została wystawiona korekta do dokumenty FS/FA/DE/1/2016 na pełną kwotę. Powód korekty - waluta niezgodna z zamówieniem. W dniu 17 stycznia 2017 r. wystawiono nową fakturę sprzedaży FS/FA/DE/1/2017 z datą dostawy 29 grudnia 2017 r.

W jaki sposób rozliczyć przychody i koszt własny z tych dokumentów?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX