Jak rozliczyć pracownika, którego odwołano z urlopu?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Suchanowska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 6 września 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracownik (umowa o pracę na pełen etat, 40 godzinny wymiar czasu pracy, od poniedziałku do piątku, miesięczny okres rozliczeniowy, stałe wynagrodzenie) przebywał na urlopie wypoczynkowym. Koniec urlopu przypadał na poniedziałek 19.07.2021 r. W związku z nagłą sytuacją w firmie został poproszony o powrót do pracy na sobotę i niedzielę i poniedziałek (17,18,19 lipca). Otrzymał w związku z tym dodatkowe wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych za sobotę 100%, za pracę w niedzielę 100% oraz dzień wolny za poniedziałek.

Czy pracodawca prawidłowo rozliczył pracownika?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX