Jak rozliczyć na gruncie VAT fakturę za towary handlowe w ramach programu wsparcia?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2020 r.
Odpowiedzi udzielono: 11 czerwca 2015 r.
PYTANIE
Podatnik otrzymał w dniu 2 października 2013 r. fakturę za towary handlowe w ramach programu wsparcia. Część towarów została sprzedana w październiku 2013 r., a część pozostała w firmie jako koszt na użytek firmy. Umowa wsparcia obejmuje okres październik 2013-kwiecień 2014 r. Podatnik w kwietniu 2014 r. zgodnie z obowiązującą umową wystawił fakturę sprzedaży na firmę, z którą współpracuje. W ten sposób została zapłacona - rozliczona faktura za zakupiony towar.
Kiedy podatnik powinien rozliczyć fakturę za zakupiony towar?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX