Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Styczyński Rafał
Odpowiedzi udzielono: 14 listopada 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Kupiliśmy lokal użytkowy (aktem notarialny został podpisany w czerwcu 2018 roku), otrzymaliśmy fakturę na której klient odliczył wpłacone zaliczki w grudniu 2017 i marcu 2018. Niestety, tylko jedną fakturę zaliczkową otrzymaliśmy przed dokonaniem zakupu w związku z tym z faktury głównej odliczyliśmy tylko jedną zaliczkę i tak odliczyliśmy VAT.

Czy nasze postępowanie jest prawidłowe?

Czy też powinniśmy odliczyć kwotę z faktury pomniejszoną o dwie zaliczki i prosić dzisiaj o duplikat faktury zaliczki i odliczyć dzisiaj podatek od tej faktury?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację