Jak rozliczać rozbudowę centrali telefonicznej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Klimek Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 15 marca 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Rozbudowa centrali w kwocie ok 50.000 zł. Projekt rozbudowy centrali zakłada poniesienie kosztów na zakup: licencji na nagranie komunikatora (ok. 5000 zł), zakup 10 szt. licencji do słuchawek plus wgranie (ok. 5000 zł), zakup słuchawek (ok. 5000 zł), licencja na program call center dla 10 użytkowników (20.000 zł), instalacja i konfiguracja systemu plus szkolenie, uruchomienie aplikacji (15.000 zł).

W jaki sposób ująć powyższe zakupy?

Czy wszystkie zakupy powiększa koszt rozbudowy centrali telefonicznej i będą podlegać amortyzacji 10%, czy należy amortyzować oddzielnie każdą licencję?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX