Jak rozliczać przekazywane klientom karty podarunkowe służące do realizacji zakupów w sklepach stacjonarnych, które mogą wręczać znajomym jako prezenty?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 8 listopada 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka planuje wprowadzenie kart podarunkowych do realizacji przy zakupach w sklepie stacjonarnych. Byłyby to karty o wartościach 50, 100 i 150 PLN, które klienci mogliby kupować i przekazywać bliskim/znajomym jako podarunki. Posiadacz takiej karty mógłby zrealizować ją dokonując zakupów w sklepie.
Czy wystarczy, że je wprowadzić, czy istnieją księgowe obostrzenia w rozliczaniu takich kart podarunkowych?
Kiedy powstaje obowiązek podatkowy w takim przypadku?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX