Jak rozliczać otrzymane w ramach pomocy de minimis wsparcie przeznaczone na szkolenie naszego pracownika?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2014 r.
Autor odpowiedzi: Bartosiewicz Adam
Odpowiedzi udzielono: 25 maja 2012 r.

PYTANIE

Pytanie dotyczy sposobu księgowania pomocy de minimis. W dniu 7 maja 2012 r. otrzymaliśmy zaświadczenie o uzyskaniu przez spółkę pomocy de minimis w wysokości 5000 zł. Szkolenie organizuje firma szkoleniowa w ramach programu Kapitał Ludzkie. Pomoc jest przeznaczona na szkolenie naszego pracownika. Szkolenie odbędzie się w okresie od 1 maja - 28 grudnia 2012 r. Przyznane środki nie wpłyną na nasz rachunek, bowiem są przyznane na poczet szkolenia.

Jak i kiedy należy ująć (zaksięgować) podatkowo przyznaną pomoc - czy jako koszt niepodatkowy, czy jako podatkowy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX