Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2018 r.
Autor odpowiedzi: Klimek Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 3 sierpnia 2015 r.

PYTANIE

Spółka z o.o., 17 czerwca 2015 r., została postawiona w stan likwidacji.

Czy powinna dzielić przychody i koszty miesiąca czerwca odpowiednio do okresu przed i w likwidacji i ujmować je podatkowo w odpowiednich okresach do 16 czerwca i od 17 czerwca?

Pytanie dotyczy kosztów obsługi księgowej, wynajmu pomieszczenia biurowego (usługi stałe), kosztów dotyczących wynagrodzenia za pracę (umowa o pracę pracownika biura), kosztów ZUS od wynagrodzenia za pracę pracownika biura. Jeśli chodzi o przychód, to spółka wykonuje usługi marketingowe na zasadzie umowy ciągłej (za miesiąc czerwiec faktura wystawiona została 5 lipca).

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?