Jak rozliczać koszty w czasie?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 2 sierpnia 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka - profesjonalny operator hotelowy - przyjął do zarządzania od miesiąca czerwca 2016 r. nowy obiekt. W miesiącach styczeń 2016 r. - maj 2016 r. ponoszone były nakłady na przystosowanie obiektu, tj, zakup środków czystości, nasadzeń roślinnych, zakup elementów wyposażenia, odzież robocza, tłumaczenie cenników i ofert, materiały biurowe. Wydana kwota była znaczna - około 400 tys. zł. Umowę na zarządzanie hotelem podpisano na 5 lat.
Czy w związku w tym prawidłowe będzie rozłożenie kwoty 400 tys. zł na 5 lat i odpisanie w koszty kwoty 80 tys. rocznie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX