Jak rozliczać koszty działalności B+R?
PYTANIE
Czy można częściowo odliczyć koszty wynagrodzeń oraz składek ZUS dotyczące pracowników, którzy świadczą pracę zarówno związaną z działalnością B+R jak i w innych pracach produkcyjnych firmy, np. 70% czasu pracy zgodnie z harmonogramem B+R, a 30% w ramach działalności operacyjnej firmy niezwiązanej z B+R?
Czy przekazanie pracowników do wyodrębnionej komórki, działu musi wiązać się z aneksem umowy o pracę?
Czy wydatki związane z delegacjami pracowniczymi w ramach B+R mogą być kosztami kwalifikowanymi uwzględnione przy liczeniu ulgi?
Czy możliwe jest przekazanie środków trwałych na rzecz działalności B+R środków wykorzystywanych wcześniej w jednostce?
Czy amortyzacja może być uwzględniona przy wyliczaniu ulgi?
Czy możliwe jest częściowe rozliczenie środka trwałego, wykorzystywanego zarówno na rzecz B+R jak również w działalności produkcyjnej?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX