Jak prawidłowo zatrudnić pracownika służby bhp na stanowisku koordynator ds. bhp, ppoż i ochrony środowiska? - OpenLEX

Jak prawidłowo zatrudnić pracownika służby bhp na stanowisku koordynator ds. bhp, ppoż i ochrony środowiska?

Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Ambroziewicz Maciej
Odpowiedzi udzielono: 20 lipca 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zatrudniamy pracownika w dziale BHP na stanowisku koordynator ds. bhp, ppoż i ochrony środowiska.

Czy pracownik ten powinien mieć zawarte trzy odrębne umowy o pracę na część etatu na każdym z tych stanowisk?

Czy jest mozliwa jedna umowa o pracę na tym stanowisku z rozgraniczeniem zadań na kazdym z nich?

Pracodawca zatrudnia ok. powyżej 100 pracowników.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX