Jak prawidłowo sporządzić kartę pracy do wypłaty wynagrodzenia?
PYTANIE
Czy prawidłowo pracownikowi sporządzona jest karta pracy do wypłaty wynagrodzenia za miesiąc luty?
Pracownik pracuje po 8 godzin, w harmonogramie 1 lutego ma odbiór za sobotę tj. 6 lutego, ponieważ ma chorobowe od 5 lutego do 8 lutego, więc pracownik nie przychodzi do pracy. Harmonogram dla pracownika sporządzony został wcześniej. W karcie pracy (do wypłaty) dzień 1 lutego brak żadnego zaznaczenia w związku z jego nieobecnością, nie ma też odbioru, bo skoro chorował i tym samym brakuje pracownikowi do normy 8 godz. za cały miesiąc pracy. Na koniec miesiąca pracownik pracuje 28 lutego i ma odbiór 29 lutego. Pracownikowi wypłacono za 128 godzin pracy, za 16 godzin urlopu wypoczynkowego i 4 dni chorobowego.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX