Jak prawidłowo skonstruować umowę o pracę dla przedstawiciela handlowego, który wykonuje ją na terenie danego województwa?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 28 lipca 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka zatrudnia przedstawicieli handlowych na terenie różnych województw. Główna siedziba spółki znajduje się w Warszawie. Mieliśmy kontrolę ZUS, gdzie kontrolujący kazał oskładkować i opodatkować koszty związane z delegacjami i podróżami służbowymi pracowników, którzy w umowie o pracę mieli wpisane, jako miejsce wykonywania pracy teren całej Polski.
Jak prawidłowo skonstruować umowę o pracę dla przedstawiciela handlowego, który wykonuje ją na terenie danego województwa, tak by należał mu się zwrot z tytułu podróży służbowych, jeśli przyjedzie np. do siedziby głównej firmy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX