Jak prawidłowo skonstruować informację o warunkach zatrudnienia?
PYTANIE
Czy poniższa informacja o warunkach zatrudnienia jest prawidłowa?
"Na podstawie art. 29 § 3 Kodeksu Pracy informuję o dodatkowych warunkach zatrudnienia:
1. Obowiązuje Pana 8 godzinna dobowa i przeciętna 40 godzinna tygodniowa norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu.
2. Wynagrodzenie za pracę płatne jest raz w miesiącu.
3. W zakresie urlopu wypoczynkowego pracownika obowiązują przepisy art. 153-158 kodeksu pracy.
4. Okres wypowiedzenia umowy o pracę wynika z przepisu: - art. 34 kodeksu pracy – przy zawieraniu umowy na okres próbny; - art. 36 kodeksu pracy – przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony oraz na czas nieokreślony."
W regulaminie pracy jest zapis, że wynagrodzenie jest wypłacane jest 10 dnia następnego miesiąca.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX