Jak prawidłowo skonstruować informację o warunkach zatrudnienia?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Milczarek Kamila
Odpowiedzi udzielono: 10 maja 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy poniższa informacja o warunkach zatrudnienia jest prawidłowa?

"Na podstawie art. 29 § 3 Kodeksu Pracy informuję o dodatkowych warunkach zatrudnienia:

1. Obowiązuje Pana 8 godzinna dobowa i przeciętna 40 godzinna tygodniowa norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu.

2. Wynagrodzenie za pracę płatne jest raz w miesiącu.

3. W zakresie urlopu wypoczynkowego pracownika obowiązują przepisy art. 153-158 kodeksu pracy.

4. Okres wypowiedzenia umowy o pracę wynika z przepisu: - art. 34 kodeksu pracy – przy zawieraniu umowy na okres próbny; - art. 36 kodeksu pracy – przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony oraz na czas nieokreślony."

W regulaminie pracy jest zapis, że wynagrodzenie jest wypłacane jest 10 dnia następnego miesiąca.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX