Jak prawidłowo rozliczać ZFŚS, jeśli na podstawie podpisanej umowy jest on wspólny dla urzędu gminu i GOPS?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2022 r.
Autor odpowiedzi: Tomaszewska Barbara
Odpowiedzi udzielono: 29 października 2021 r.

PYTANIE

Mamy podpisaną umowę pomiędzy UG a GOPS o prowadzeniu wspólnej działalności socjalnej i prowadzeniu wspólnego rachunku bankowego.

Jak prawidłowo rozliczać ZFŚS - GOPS przelewa środki na konto funduszu do urzędu gminy, my wypłacając świadczenia, wprowadzamy kwoty na listę płac dla naszych pracowników?

Jak należy postępować z pracownikami GOPS?

Czy oni powinni sporządzać listy płac dla swoich pracowników, a urząd gminy przelewa świadczenia na konta pracowników?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX