Jak prawidłowo rozliczać ZFŚS, jeśli na podstawie podpisanej umowy jest on wspólny dla urzędu gminu i GOPS?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2022 r.
Odpowiedzi udzielono: 29 października 2021 r.
PYTANIE
Mamy podpisaną umowę pomiędzy UG a GOPS o prowadzeniu wspólnej działalności socjalnej i prowadzeniu wspólnego rachunku bankowego.
Jak prawidłowo rozliczać ZFŚS - GOPS przelewa środki na konto funduszu do urzędu gminy, my wypłacając świadczenia, wprowadzamy kwoty na listę płac dla naszych pracowników?
Jak należy postępować z pracownikami GOPS?
Czy oni powinni sporządzać listy płac dla swoich pracowników, a urząd gminy przelewa świadczenia na konta pracowników?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX