Jak prawidłowo należy dokonać przeniesienia pracownika wygaszanego gimnazjum do innej placówki?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Lisowski Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 6 listopada 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracownik - sekretarz szkoły w związku z wygaszaniem gimnazjum będzie przeniesiony ze szkoły A (gimnazjum) do szkoły B - szkoła techniczna, na inne stanowisko m.in. samodzielnego referenta (stanowisko samorządowe urzędnicze). Która szkoła dokonuje przeniesienia pracownika i jak powinno się ono odbyć? Jak krok po kroku powinno nastąpić przeniesienie czy powinno ono odbyć się z inicjatywy szkoły B, czyli tej do której przejdzie pracownik? Na jakich warunkach przechodzi pracownik (czy ma zapewnioną pensję)? Czy szkoła, do której przechodzi musi wystosować jakieś pismo do obecnej szkoły - szkoły A o zgodę na przeniesienie? W jakim terminie pracownik powinien podpisać porozumienie?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX